Citate – Jurnalul Convertirii – Danion Vasile

17/08/2011 la 22:42 | Publicat în jurnal de pacatos | 2 comentarii
Etichete: , , , , , , , , , ,

BANC, sa mai si radem

„Ce e mai rau, m-a intrebat Nelu, un comunist sau un drac?” „Dracul.”

„Nu e dracul, e comunistul. Că dacă dai cu agheasmă pe drac, îl arde, dar dacă dai pe comunist,

nu zice nimic”

Alte citate:

  • am adaptat proverbul: „Spune-mi ce prieteni ai ca să ştiu cine eşti!“ astfel: „Spune-mi ce te frământă ca să ştiu cine eşti“. Cea mai bună oglindă a oamenilor sunt propriile lor gânduri. Unii se gândesc la modă, alţii la băutură, alţii la des­frâu, alţii la cele sfinte.

  • De ce unii necredincioşi duc o viaţă atât de curată? Pentru că diavolul nu le stă împotrivă. Nu îi luptă. Le dă o mul­ţu­mi­re de sine care le anulează orice dorinţă de schimbare a vieţii.

  • Cel mai frumos cuvânt despre necaz mi se pare cel al Sfântului Ioan Gură de Aur, care a zis că „darul de a răbda necazurile este mai mare decât darul de a învia morţii. Pentru că dacă învie cineva un mort, atunci îi rămâne dator lui Dumnezeu, pentru că rugăciunea i-a fost ascultată. Dar dacă cineva rabdă necazurile, atunci acestuia Însuşi Dumnezeu îi rămâne dator“

  • Căsătoria nu e o fugă de părinţi, nu e o joacă. E ceva foarte serios: e un drum spre Împărăţia Ce­ru­ri­lor împreună cu persoana iubită. Dacă nu te gândeşti bine îna­inte de a te căsători, ai încurcat-o. (pr. Nicolae)

  • E de-ajuns ca patronii mass-media să fie necredincioşi sau slujitori ai diavolului, că se ocupă ei singuri de perver­ti­rea conştiinţei oamenilor.


2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Buna ziua
    Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://i-love-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Program liga 1.
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este iacob_ctin@yahoo.com).
    O zi buna va doresc

    • Buna,

      nu-i bai de deranj. Acest blog are un scop personal (un fel de jurnal online). Nu doresc nici vizitatori mai multi decat trebuie si nici reclama pe alte siteuri cu care n-am nicio tangenta.

      Doamne ajuta!


Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

