despre omul frumos

21/02/2010 la 07:18 | Publicat în jurnal de pacatos | 2 comentarii
Etichete: , , , , , , , , ,

Azi…sau ieri mai bine zis, ca acu e in jur 6 40 , 21 februarie. Oftez cand ma gandesc la toate experientele de pe momentul asta frumos….

Sa incepem cu pasiunile…(un fel de rezumat al zilei…imi aduce aminte de „chestiunea zilei, lui florin caliiineeescuuu) lol

1. prima reve;atie – a fost cand am scos capul afara din casa, si am tras, ca un om care a plecat in desert fara apa, o gura mareee de aer, dar nu orice aer….un aer care prevestea fericirea, primavara, renasterea tuturor plantelorm animalelor, si a naturii. Eram imbatat de mirsoul primaverii…

ca de obicei timpul a trecut repede, n-am apucat sa beau nici macar jumatate din cafeaua zilnica. Am mers la intalnirea de „afaceri” (;g chocolate:> ) iar apoi am facut primul pas catre omul frumos, cum zice Dan Puric…:) mai precis, imi ofer serviciile in mod gratuit, in folosul naturii. (eco-friendly actions).

2. nu stiu de cand…am o atractie aparte catre fete cu parul luung…si cret:D…parca semnifica ceva aparte, ceva special, diversiteatea, unitatea, infinitul….

(mi se pare ca cei cu parul cret…nu glumesc…sunt mai creativi, mai inspirati:) ;;)

si asa ajungem la punctul 2,…ma gandesc daca sa dau mai multe detalii sau nu…singurul om care stie de existenta acestui „jurnal” e un amic…care s-ar putea sa ma santajeze putin…probabil din gluma…sau imi fuge mie mintea preatare  la ora asta:)))

Oricum….am intalnit o persoana speciala….careia i se poate atribui cu usurinta calitatea de „om frumos”, pe toate domeniile…(fizice, morale, psihice etc.)

ma gandesc daca sa continui…in ziua de azi romaticii sunt o specie pe cale de disparitie, considerati naivi…visatori, cu capu’n nori….

Ei si? eu sunt cu capu’n nori si cu picioarele…pe role:)) nah …sunt tot cu picioarele pepamant doar la o viteza mai mare de percepere

Pseudonimul ei duce cu gandul la o fiinta angelica, pura, nevinovata

Ma intreb…retoric…ce ar crede daca ar citi randurile de mai sus…

da nu-i stres. Si daca ma crede si daca nu…n-am nimic de pierdut

ce era mai important am pierdut deja…da macar am invatat ceva din asta.

Un „om frumos” zicea odata ca sunt 3 categorii de persoane in toata lumea:

unii care se trezesc mai devreme la realitate,

altii care se trezesc mai tarziuu…

si altii care nu se trezesc deloc:))

Inca nu stiu daca fac parte din a 2-a sau a 3-a categorie…probabil timpul imi va da raspunsul.

au revoir ma cherie…je t’aime……

ps: am descoperit un defect al jurnalului online….nu poate exprima o lacrima de dor…sau mai multe… daca era un jurnal clasic, pe hartie…se vedeau mici pete simetrice….ca niste amintiri care n-au sfarsit, doar inceput.,,,

2 comentarii »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. […] Student pe role – Să aibă atracţie către omul frumos. Din smerenie, n-aş spune mai multe… […]

  2. […] Gigolo, Kidu, Marius, Mc’Gogoo, Mugur, Nepoate, Offline, Ovidiu, Raulito, Petria, Răzvan, Sakin, Student pe role, Vinca, Marcel, Andrei, Ynferno şi […]


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

