Achizitie noua

31/07/2009 la 01:31 | Publicat în zi de zi | Lasă un comentariu
Etichete: , ,

Un monitor lcd de 19″. Nu e cel mai bun ca si firma, da e acceptabil ca si pret, si nu e deala la care tre sa iti sugesti gatul ca sa vezi diagonalele. De firma nici n-am auzit, HNC scrie deasupra butonului cu led, care acum e lipit cu 3 straturi de scoci alb – era prea puternic si capta atentia:)

Acum, ce a fost mai ciudat, cum am facut o parte din banii pt. el. Trebuia sa ajung la 410 ron, atat a costat. 150 i-am luat din cei pusi deoparte pt trailskate-uri:(  si restul din ce-am vandut de prin casa:D

Primul obiect a fost un monitor crt de 15 inch care iarna se putea folosi si pe post de calorifer. L-am dat bine la 25 ron domnului C. A urmat imprimanta veche, nu avea defecte tehnice majore, doar trebuiau incarcate cartusele=> 50 ron de la „varul” X. Dupa o saptamana, m-am gandit sa imi pun bicicleta veche la vanzare…statea ca un trabant acoperit de praf si mizerii, la parterul blocului; un mtb full suspension (cred ca asta la atras pe cumparator-pusesem in titlul anuntului de pe net frumos, mare MTB FULL SUSPENSION 21 VITEZE :))) suna bine nu? din pacate doar titlu suna bine. Era mtb ordinar, facut cel mai probabil pe vapor, componente made in china. Joc maaare la furca de pe fata, joc la ambele roti, joc la axul pedalier, suspensie spate blocata :D.

Fiind lenes din fire, nu-mi sterg contactele din telefon imediat dupa ce nu imi mai trebuiesc. Si cine ma suna?:) „varul” X  caruia i-am vandut si imprimanta:)) De ce i-am zis „var”? bineinteles, nu e tocmai var cu mine, dar ne-am imprietenit repede. Tipul e un baiat tanar, cu ochi albastrii stralucitori, ca diamantul; trecut prin viata, casatorit-nevasta plecata in Italia la lucru, el acasa. Sta intr-o casuta cu doua camera si bucatarie, din tiganie…mda…aiurea locatia. E roman, nu e tigan, dar nu a avut bani de o locatie mai buna. A fost jefuit de doua ori, probabil de 3 ori mai mult a depus plangere la politie fara niciun rezultat. Mi-a dat un pont bun, cand mai trec singur peacolo si am probleme, sa le zic ca sunt varul cu el:) (e cunoscut in zona si trec cam o data pe sapt, tigania fiind in drumul pe care il fac spre piata) + o reducere substantiala la adidasi (sotia e comerciant – cum vin rusii cu tarabe). 150 ron am luat pe mtb.

Punctul pe i, care m-a influetat sa cumpar noul monitor, a fost monitorul vechi:) un crt de 17 inch, vechi, dinala cu spatele luung si greu, cam 15-20 kg cred ca avea:D la propriu…din cand in cand culorile o luau razna, ca la drogati-verdele devenea mov, albastru un violet inchis…monitor drogat. Dupa ce ii dadeam o palma de pe lateral (daca ii dadeam de sus nu patea nimic) isi revenea la culorile initiale, dar ramanea un tremurat al imaginii la colturi, ca dupa o supradoza=)) Suna mobilul, si recunosc vocea de bariton a domnului C, caruia i-am vindut  crt-ul de 15 inch:))) – i s-a ars. Am crezut ca ma injura, ma face de toata minunea etc…spre surprinderea mea ma intreaba daca nu mai alt monitor de vanzare – eu „da, cum sa nu; va ajut cu cea mai mare placere”:D si asa s-a dus si crt-ul meu „drogat”…pe 50 ron

Care ar fi probabilitatea sa vind 4 obiecte, in zile diferite, la aceiasi 2 cumparatori?:)) una la o mie poate…

Noroc s-au interventie divina?:)

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

