wishlist

18/04/2009 la 09:09 | Publicat în zi de zi | 1 comentariu
Etichete: , , ,

Intr-o seara stateam pe ganduri…si mi-am dat seama ca cel mai mare inamic al meu este amanarea; tind sa aman unele chestii pe mai tarziu, cand „apare momentul potrivit”-niciodata nu o sa fie momentul potrivit. Care ar fi solutia? Raspuns:

Existenta unui scop precis, bine definit in viata!

Scopul acesta trebuie sa fie ceva pur, cristalin, care sa imi placa sa il fac sau sa il vad in fiecare zi si daca se poate sa ma pot si intretine dpdv material din el.

Pt. asta am apelat la un film,  destul de bine facut, cu o multime de invataturi ce se pot desprinde din el:

„The Bucket List”- Doi oameni, din doua domenii total diferite se imbolnavesc de cancer si ajung in acelasi spital, aceeasi camera. Unul este un renumit om de afaceri (Jack Nicholson) iar celalalt e un simplu mecanic auto. Aventura lor incepe cand amandoi se hotarasc sa faca o lista, cu dorinte care vor fi satisfacute inainte de moarte.

Dupa parerea mea, ideea e geniala. Cred ca toti ar trebui sa avem o asemenea lista, si sa ne urmam drumul dorit. Here is mine:D   (nu o scriu in ordinea prioritatii-cum imi vin in minte ideile)

  • Achizitionarea unei perechi de role OFFROAD

  • Sa fac Romania, pe diagonala, cu dorinta de mai sus in picioare:D

  • Sa ma dau pe un costum de BUGGY Rollin’

jean-yves-blondeau3.jpg

  • Sa stau 1 an la o manastire din insula Eghina (Grecia).

Aegina

Aegina

  • O Toyota Prius:D

Toyota Prius Hibrid

Toyota Prius Hibrid

  • O casa complet ecologica (panouri solare, apa filtrata etc)

Casa Ecologica

Casa Ecologica

1 comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Subscriu listei tale, mai putin la role si costumul de buggy rollin’… :) eu unul sunt anti tot ce aluneca.
    Pare interesant filmul, il trec si pe asta in lista de „to do”, chiar nu stiu cum de mi-a scapat, pentru ca in general urmaresc filmele lui Nicholson.
    Have fun si succes in bifarea item-urilor de pe lista! ;)


Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

