Mountain Bike

11/04/2009 la 00:19 | Publicat în zi de zi | Lasă un comentariu
Etichete:

Saptamana asta pot sa zic ca am fost student pe bicicleta:)) pauza de role. Duminica trecuta am primit un cadou frumos…cand am vazut-o prima data acum 2 ani, in garaj la nasumeu(a folosit-o de 2-3 ori maxim), era ca un obiect de neatins, ca si cand ai merge la un muzeu cu masini rare care stii ca nu le poti avea.  Iata ca a venit timpul sa o am:)). E un first bike, argintiu, cadru de aluminiu, jenti duble rosii:>, 24 viteze, full shimano acera si suspensie telescopica pe fata.

Testul l-am facut la Pietrele lui Solomon, de unde am urcat in Poiana, cam 50 minute a durat urcarea. A fost mai dificil putin (nu ma asteptam sa dau de zapada – eram in pantaloni scurti si tricou:D ) dar a meritat. M-am plimbat cateva min prin poiana…ca un invingator:)) …cu aparatori, cotiere, genunchiere, manusi…noroi din cap pana in picioare:D parca eu veneam de la concurs. Partea palpitanta a fost la coborare…in 14 min am fost jos :))…imi curgeau lacrimile din cauza vitezei pe langa urechi:)). Ciudat a fost cand m-am oprit …parca eram beat, ametit, se invartea cerul cu mine:)))…sa fie oare de la curbele numeroase in zig zag sau ca nu am mai fost demult cu bicicleta?

Per total, am fost multumit de ea, a fost o zi speciala, plina de adrenalina.

Luni, observ un joc la pedale, din ax:(…pana sa ajung la un atelier unde se repara bicicletele imi sare axul de tot…asta era defapt al doilea ghinion – la primul mi s-a rupt suportul pt aripa spate, dar din cauza mea ca l-am fortat.

Partea nasoala la ax e ca s-a ros putin si din filetul cadrului, si asta e grav. Data viitoare cand imi mai iasa axul pedalier s-ar putea sa fie ultima, pt ca nu ar mai avea filet care sa tina…

Miercuri m-am speriat de moarte:))) al 3lea ghinion intr-o saptamana pe bicicleta- e semn ca tre sa revin pe role:)). Mergeam cam cu 30 -40 km/h spre gara, drumul era impecabil, fara nicio groapa nimic, 2 benzi, loc destul si dintr-o data poc…roata din spate scoate un sunet urat si se desumfla, dar pe langa asta merge de parca as avea o piatra lipita de ea, adica se ridica (virgula) cadrul cand ajungea la o portiune……pana….si inca ce pana: un surub lung de vreo 6centimetri mi-a strapuns cauciucul, camera si inclusiv janta!!! asa ceva n-am mai patit in viata mea…am sa pun maine o poza cu gaura lasata de surub:)

Cu toate partile distruse, cu banii aruncati pe piese si accesorii, a fost o saptamana excelenta, plina de viteza si vreme buna.

Inchei cu un citat care l-am descoperit atat teoretic cat si practic, in viata mea…defapt a fost cel mai bun lucru pe care mi l-a daruit viata (Dumnezeu) din clasa a 12-a.

„Orice obstacol poarta samanta

unui beneficiu mai important

decat necazul aparent.”

Lasă un comentariu »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.
Entries și comentarii feeds.

